Thursday 9 February 2012

Petua Jamu - Rx Dara

Penjagaan kecantikan dan kesihatan wanita bukan sahaja meliputi kecantikan luaran malah ia turut membabitkan dalaman wanita, apa lagi setelah bergelar ibu. Sebaik sahaja bersalin, bermulalah proses penjagaan dalam pantang yang memerlukan rawatan tradisional tertentu dalam mengembalikan kesegaran si ibu. Ramai yang mengambil jamu ibu bersalin bagi memastikan darah berjalan lancar, bertenaga serta kembali segar. Walau bagaimanapun, berapa ramai ibu-ibu masa kini yang disiplin mengikut pantang larang orang-orang tua dulu sepenuhnya? Pasti tak ramai kan.... Tapi jagan risau.. Kini DDND berkongsi suatu resepi yang cukup istimewa untuk kaum hawa semua iaitu RxDara :-) 

RxDara diperbuat daripada bahan-bahan asli, seperti tumbuh-tumbuhan herba dan bunga-bungaan berkhasiat tinggi dipercayai baik untuk tubuh badan. Masalah dalaman wanita yang boleh menjejaskan rutin harian boleh diatasi dengan mengambil RxDara khusus untuk mereka. RxDara antara lain, dapat membantu mengurangkan kesan keputihan, membantu mengurangkan sengugut dan amat sesuai untuk ibu dalam pantang. RxDara juga sesuai untuk anak gadis yang mengalami kitaran haid yang tidak teratur, membuang lemak dan meringankan badan.

RxDara diperbuat daripada herba-herba terpilih yang berkhasiat dalam proses penyembuhan dan kesegaran tubuh badan. Cubalah hari ini juga bagi merasakan sendiri kelaianannya. Jamu Rx Dara, MEMANG TERHEBAT DALAM KELASNYA :-)

No comments:

Post a Comment